close

 

O係2009年識左好多朋友仔有SAMMI, JASMINE, DONALD等等.

2009年做過D咩有意思GE野,學過D咩?!

我諗都係SUMMER戈時GE SUMMER JOB.

因為O係戈到識左唔少朋友, 亦都學到好多野....多謝你地~~ 當然要多謝DADDY日日都車我返工啦~~

2009年亦都係好仲要GE一年.

因為要做好份畢業論文先可以畢到業.

另外, 亦都知道咩係再見亦是朋友, 多個朋友點都好過多個敵人.

就算係HI BYE FD~

不過有時有D好理所當然GE友情都令我覺得好攰, 因為自己GE付出唔一定會有收穫~!! E樣野我永遠都會記住~~

X'MAS之前MAMMY 黎左台灣搵我, 日日行街SHOPPING食野SO HAPI, 好耐都未試過LU~

MAMMY之後仲收穫不少呢~ 哈哈~~

DSC07922

之後SKIP左一個星期就到ANGEL黎台灣.

過左我第一次亦都係最後一次O係台灣GE COUNTDOWN..

我仲見到ANGEL見到偶像有幾CRAZY TIM~!!

所以唔好再同人講我唔係黎台灣讀書, 係黎台灣追星啦~~

因為追星戈個係你呢~~~唔知係邊個你~~ 冇錯就係你ANGEL~~ 哈哈~~

你追星個樣真係好.......你應該知囉可~~哈哈~!!

2009年就咁就ENDED...

THAT'S MEAN YEAR4 GE 生活就要結束~

I hope to have a better and more meaingful life in 2010 if I can~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    carti 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()