close

2010.05.22

Taipei,東區

港澳會送舊  

主題:電影扮演party

 

今日到我地變成送舊的對象

又係戈句"時間過得真係快又係時候講byebye~~"

記得前幾日上堂老師問左一句"畢業之前你地有D咩想完成?"

我諗做一D以前未做過GE事掛..

所以今日我同ZOE買左對紅色con決定扮vampire..

 

IMG_0876

IMG_0874(ZEO部即影即有仲搞到我有D自戀症發作TIM~~)

e個應該係我目前最over ge妝....

不過我自己覺得似ROCKER多過似VAMPIRE..哈哈~~

但竟然比學弟話我地係國王ge"CHICKEN","HEN"

IMG_0786

真係唔知笑學弟話我地係"雞"定係笑佢英文差好....

見到好多好耐冇見ge人 ,又影左好多相~

竟然仲比我地見到"當IRON MAN遇上葉問"同埋"葉問帶左IRON MAN個頭盔"...

未到10PM就散場LU~

識我ge都知

已經著到咁"行"

我又點會想咁快返屋企呢....哈哈

雖然有FD叫我地去PUB, 但PUB都唔我咁太想去GE地方

所以我地E對"VAMPIRE"當然要係夜晚做天光出唔到門做GE野啦~~

結果我地去左西門町去食"呀伯冰"

之後去左睇IRON MAN...

之前學弟一身IRON MAN GE造型係到DANCING

我仲以為佢扮JOLIN

原來佢都仲係扮緊IRON MAN,不過係飲大左戈時~~

SO FUNNY~~

IRON MAN冇D FDS講到咁差都唔錯呀..

只係有時D位拖得長左少少姐~~

3點多我地返到屋企

之後就去沖涼訓覺啦諗住~

點知我沖完出黎竟然到ZOE掛住睇返IRON MAN 1 唔去訓...

小姐~~~5點都黎緊啦...又話星期日有野做...

之後比我講多兩講煩左一陣我地就去左訓啦~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    carti 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()